Tuesday, May 25, 2010

Feeling so lost ...

Ya ALLAH
Tiada TUHAN selain DIRIMU
Hanya Engkau yang Maha Esa
Hanya Engkau yang patut disembah
Dan Hanya kepada MU aku bersujud ... Memuji kebesaran MU ya Allah...

Ya ALLAH
Yang kutakutkan pada kematian
Adalah sendirian ditemani amalan yang tak seberapa banyak, dicemooh setan, ditemani dosa dan nista, menghadapMU tanpa bekal apa-apa...

Ya ALLAH
Izinkan aku menghadapMU
Dengan bekal amal yang banyak
Ditemani kesucian hati dan kepasrahan diri..serta keikhlasan hati..
Karena ya ALLAH, hanya kepada MU aku meminta...

Sometimes...
I miss the place so much
Miss to crying hard, sobbing to HIM ... Feels so much closure to HIM ...

Betapa nyamannya beribadah kepada MU tanpa kungkungan dunia ... Tanpa belenggu yang sebenarnya fana tapi berasa tak berkesudahan.

Ya ALLAH
Ampuni aku dan keluargaku dari lumuran dosa.
Selamatkan aku dan keluarga dari jahatnya dunia, dekatkan aku dan keluargaku pada nikmat akhirat dan surga..

No comments: